Gävleresan

I tisdags var ju jag och två kollegor ner till Gävle med tre gasbussar (alltså inte dom gröna bussarna som jag skrev i det tidigare inlägget). Av dessa tre bussar kom bara två ner till Gävle.

Anledning: Min buss fick motorfel så vi var tvungna att lämna den på en parkeringsficka. Hoppas att den blev väl omhändertagen av en verkstad och att den nu mår bra. Själv fick jag agera kartläsare till en av mina kollegor som körde först.

Men annars så gick allt perfekt och vi hade det trevligt och blev visade runt när vi kom fram till Gävle, så nu vet jag hur det ser ut på deras arbetsplats.

Dock har jag fortfarande inget jättebra resminne från Gävle. Undrar om jag någonsinn kommer få det.
Jävla Gävle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0