Kört motorsåg

Nu är det väl så gott som vår, det regnar och slaskar. Då börjar man ju kapa och klyva ved, det är sånt roligt man får göra när man bor på landet. Idag kapade jag ved med motorsåg. Första gången jag håller i en sådan (eller typ andra gången, blev tvingad en gång och det gick ju bra, men jag räknar inte den gången om jag ska var ärlig). Det gick riktigt bra och det var faktiskt lite roligt och otroligt jobbigt. Kände att jag inte är så tränad i mina armar, men då vet jag ju att det är det jag ska lägga energi på att träna. :) Det är alltid roligt att träna och helst ska det göra skit ont, då blir det som bäst och man vet att man lever. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0